NOAPTEA

15 09 2009

Noaptea este bestiala.Totul se transforma si se schimba intr-un mod uimitor.Cand eram in adolescenta adoram sa merg la bunica la tara si sa ies noaptea pe veranda, sa imi aprind o tigara , sa trag relaxata cate un fum si sa privesc cerul instelat.Nu am mai vazut nicaieri, niciodata un cer mai instelat ca acolo.Am invatat si cateva constelatii de voie de nevoie. Cerul e superb noaptea.Dar sa nu te increzi niciodata in zicala aceea ca daca vezi o stea cazatoare si iti pui o dorinta ea  se va implini.O ,nu…daca era sa fie adevarat pana acum ar fi trebuit sa fiu multimiliardara, maritata cu un barbat brunet, cu ochi mari, destept , sa ne iubim mult si sa mai avem si vreo 2 copii :)) Cum  nu am nici un leu in buzunar, nu sunt maritata si nici copii nu detin trage si tu concluzia😀

Oricum viata e altfel noaptea: strazile sunt goale si linistite, iubirea capata alte forme si intensitati si nu ramai decat tu cu gandurile tale fara ca nimeni si nimic sa nu te intrerupa.E atat de superb sa iesi la o plimbare cu masina , sa pui muzica  ce iti place, sa conduci asa doar tu pe strazi….sau sa te plimbi in parcul gol, doar tu cu el, sa simtiti ca nu sunteti decat voi pe lume si nimeni nu poate sa isi dea cu parerea daca va potriviti sau nu, daca faceti ceva gresit sau nu..Sau sa faci dragoste vara, tarziu in noapte, cu geamurile deschise cat sa se auda fosnetul frunzelor de la linele adieri de vant si sa simti ca toate lucrurile de pe pamant au disparut si nu sunteti decat voi si iubirea voastra, fara probleme, fara ganduri,  fara certuri, pareri opuse .Da, este minunat!Un sarut nu e la fel de special ziua asa cum e noaptea dat in mijlocil drumului la lumina stelelor si a lunii.Nu cred ca tine de romantism ci doar de faptul ca noaptea are ceva special si prin simplu fapt ca toata lumea doarme si rautatea se odihneste toate lucrurile ce par mici ziua devin atat de mari noaptea.In miez de noapte cele mai ascunse vise capata contur si toate sentimentele ies la iveala.Mi s-a intamplat de multe ori sa vreau sa vorbesc cu cineva , sa imi doresc sa fiu alaturi de cineva sau poate sa fac anumite lucruri noaptea iar cand se lumina de ziua totul sa mi se para o prostie si ma gandam ” oare cum am putut sa vreau asta? de ce m-am gandit la asta? pff, e o tampenie, nu se poate…e mai bine asa mai bine ca nu am facut nimic”…..Mda, am avut multe nopti si zile din astea si in unele am cedat iar in altele nu.Depinde de stimuli🙂

Mi se intampla foarte des in timpul zilei sa ma simt foarte obosita si sa imi doresc  atat de tare sa dorm cand ajung acasa,,,,,dar daca s-a lasat noaptea oboseala dispare sau cel putin nu mai vreau sa mai dorm.Ma iau gandurile, ideile, calculele,intrebarile si raspunsurile…..Noaptea e prietenul  caruia ii spui si cele  mai ascunse lucruri , pe care ti-e teama s ale zici cu voce tare ziua…..Iesi intr-o noapte din casa si plimaba-te sau opreste-te si uitate in jur iar a doua zi fa acelasi lucru.Sunt sigura ca senzatia va fi incoparabila!

Noaptea chiar e minunata, ca o cadana care te ispiteste sa traiesti intens ceea ce ziua pare a fi deplasat , ciudat sau imoral.Asa cum spunea si Stephenie Meyer  ” Imi place noaptea.Daca nu ar fi intuneric nu am vedea niciodata stelele”


Acțiuni

Information

Lasă un răspuns

