Pasiune!

18 10 2009

profiloMa uit in ochii tai.Zambesc.Astept.Te uiti la mine.Privirea e intensa si sigura.Ma vrei.Nu spui nimic.Vii langa mine.E intuneric.Doar te simt.Buzele tale moi imi mangaie obrazul.Incet.Ma degusti.Apoi gatul.Urci incet.Incet.Buzele tale imi ating gura.Usor.Deodata ma ataci.Ma invadezi.Iti simt sarutul.E salbatic.Ma vrei.Ma pierd.Inchid ochii si te las sa ma devorezi.Imi place.Mana ta-mi atinge brusc sanul.Te joci cu el.Sfarcul mi-l mangai usor cu limba.Se-ntareste.Simt cum sugi incet din el.O caldura ma invadeaza.Deschid un pic gura ca sa las un tipat de placere sa iasa.Iti place.Mai vrei.Mai vreau. Ma intinzi pe pat.Te tratez cu spatele.Nu-ti pare rau.Fundul meu e pe placul tau.Te joci cu el.Ma saruti pe spate.Incet.De jos in sus.Ajungi la ceafa.Ma musti usor.Imi cauti disperat gura.Mai vrei un sarut.Iti simt respiratia ,plina de dorinta , in ureche.Ma excita.Imi furnica tot corpul.Ma uit in ochi tai, iar. Imi vezi dorinta.Ma izbesti salbatic de tine.Ma saruti neincetat.Te ating  usor cu limba.Sfarcul tau imi raspunde.Ne sarutam trupurile ca doi infometati.Devoram.Te dezbrac.Ma dezbraci nervos si repede.Nu mai ai rabdare.Ma saruti iar.Si iar.Sunt umeda.Esti nerabdator.Privirea ti se transforma.Esti un animal ce isi savureaza prada.Ador asta. Ma cuceresti.Ma faci a ta.Iti place.E cald.E umed.E bine.Inchizi ochii de placere.Eu tip usor.Ma privesti.Iti place sunetul.Ma lovesti mai tare.Mai adanc.Tip iar.Zambesti.Prada e a ta.Vrei mai mult.Vreau sa tip.Sa urlu.Ne contopim intr-un joc de dute-vino.Simt cum musti din mine.Ma doare.Dar e placut.Te zgarii usor pe spate.Fara sa vreau.Dar vreau sa intri iar.Si asta faci.Incepe razboiul.Ma ataci, te atac.Ne iubim.Cu pasiune.Ne izbim violent de pat.Ma simt fara putere.Te simti greu dar  usurat.Inca resimti placerea.Te sarut.Tresari.Mai vrei.Mai vreau.Ne atacam.Nu violent, nu brutal….Cu Pasiune!

” Passion is a word which involves so many feelings. I fell it when we touch, I fell it when we kiss, I feel it when I look at you, I fell it when you look at me! ”

 

 


Acțiuni

Information

Lasă un răspuns

