Toamna…..Ploaia….

16 11 2009

Privesc pe geam.Afara-i intunecat.Si ploua….Incet , incet aud picaturile de apa cum se lovesc violent de geam. Stau in pat si privesc in gol.Imi vii in minte. Ce vrei? Pleaca din mintea mea. Nu mai contezi. Nu mai existi pentru mine. Si totusi ramai. Te plimbi nestingherit prin mintea mea. Te joci cu amintirile mele. Cu ale noastre. Inceteaza! Ma dor! Amintirile ma dor! Nu mai vreau. Uit ca esti si totusi….Oare ce vrei? De ce nu ma lasi sa uit? De ce revii in mintea mea daca eu nu te chem? Privesc la ploaie.E toamna. Totul e gri si pare trist. Dar eu nu cred asta. Sa ma tii in brate in  miezul zilei intunecate.Sa ma saruti printre picaturi.Sa ma iubesti in mijlocul vurtunii…..Taci! Imi spui , in gand, ca asta vrei dar minti. Esti prea deprte. Nu se poate. Ma amagesti soptindu-mi , in gand, ce-ai vrea sa faci. Sau e defapt ce as vrea eu? Sunt confuza. Inchid ochii si ascult ploaia. Asculta….

 

E minunat. Deschid ochii si parca te simt. Nu mai inteleg nimic. Nu te vreau, nu te cred, te reneg. De ce mai apari in mintea mea? E un paradox. Te gonesc din viata mea iar tu vii mult prea aproape…in mintea si gandurile mele. Repet, nu iti permit! Repet, nu te cunosc! Repet, pleaca!

M-ai ascultat.Ai plecat. Multumesc.Oare de ce nu asculti mereu? Sunt iar confuza. Ma gandesc …..oare, defapt, te chem eu? Si daca da….de ce vii? Inchid ochii. Imi eliberez mintea.Nu mai gandesc nimic…..doar simt…..Mi-e frica! Simt ….. 😦 ….Regret! Regret ca simt!Inca simt…..Si ploua….Deschid ochii si vreau sa nu mai simt. Gata….. am acoperit incet totul , ma ridic si merg mai departe. Ne vom regasi, mereu, in ganduri……

inspiratie:prietenii:)


Acțiuni

Information

Lasă un răspuns

